۱۳ شهریور ۱۳۹۲، ۱۵:۴۴

ابطحی در گفتگو با مهر:

محمدنژاد به مسابقات بسکتبال با ويلچر جوانان جهان اعزام شد

محمدنژاد به مسابقات بسکتبال با ويلچر جوانان جهان اعزام شد

قم - خبرگزاری مهر: سرپرست تیم بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولین ایثار قم گفت: ملی پوش این تیم به رقابت های بسکتبال با ویلچر قهرمانی جوانان جهان اعزام شد.

یحیی ابطحی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: بعد از انجام بازی های درخشان در تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم در لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه های کشور و همچنین رقابت های قهرمانی آسیا، محمد محمدنژاد اکنون افتخار ورزش جانبازان و معلولین قم در رقابت های جهانی محسوب می شود.

وی ابراز داشت: ملي پوش بسکتبال با ويچلر تیم ایثار استان قم در حالی همراه با تيم ملي جوانان کشورمان راهي رقابت‌هاي قهرماني جهان شد که یک از نفرات اثرگذار تیم ملی در رقابت های قهرمانی آسیا بود و اکنون به عنوان یکی از نفرات مورد اتکا و اعتماد کادر فنی تیم ملی در تلاش برای کسب عنوانی ارزشمند در مسابقات بسکتبال با ویلچر جوانان جهان به شمار می رود.

سرپرست تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم اضافه کرد: براي حضور در رقابت هاي قهرماني جوانان زير 23 سال جهان تيم ملي بسکتبال با ويلچر جوانان ايران عازم ترکيه شد در حالي که محمد محمدنژاد نماينده بسکتبال با ویلچر قم در اين رقابت‌ها خواهد بود.

وی افزود: تیم ملی بسکتبال با ویلچر جوانان کشورمان با ترکیب حسن اسدیایی از ایلام، امیدهادی اطهر از تهران، محمد اندایش از خراسان رضوی، مرتضی ابراهیمی از زنجان، میلاد خردمند از فارس، محمد محمدنژاد از قم، محمدحسن سیاری، ابوالفضل شیرین‌آبادی، مرتضی عابدی و میثم پارسا از مرکزی، علی کریمی از اصفهان، پیمان یعقوبی از مازندران در رقابت های جهانی به میدان می رود.

ابطحی در ادامه به اعضای کادر فنی تیم ملی بسکتبال با ویلچر جوانان کشورمان در رقابت های قهرمانی جهان نیز اشاره کرد و بیان داشت: محمدرضا دستیار به عنوان سرمربی و حبیب قربانلو به عنوان مربی در کادر فنی تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران در این رقابت ها حضور دارند.

وی همچنین به حریفان تیم ملی بسکتبال با ویلچر جوانان کشورمان در این رقابت ها نیز اشاره کرد و افزود: ملی پوشان جوان کشورمان در گروه اول این پیکارها با تیم های کانادا، بریتانیا، آلمان، مکزیک و آفریقای جنوبی هم گروه هستند و در گروه دو نیز تیم های استرالیا، ایتالیا، ژاپن، سوئد، ونزوئلا و ترکیه به عنوان میزبان در گروه دوم با یکدیگر مسابقه می دهند.

سرپرست تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم یاد آور شد: ملی پوشان جوان کشورمان برای حضور در رقابت های تدارکاتی که در قالب یک تورنمنت برگزار می شود، یک هفته زودتر از آغاز مسابقات جهانی عازم ترکیه شدند تا با شرکت در این دیدارهای تدارکاتی، آمادگی بیشتری برای جدال با حریفان به دست بیاورند.

وی در پایان اظهار داشت: رقابت های بسکتبال با ویلچر جوانان جهان در سالن های یاریگر و آدانا مندرس واقع در شهر آدانا کشور ترکیه برگزار می شود در حالی که ترکیه از شانزدهم تا بیست و سوم شهریور ماه میزبان این پیکارها خواهد بود.
 

کد خبر 2129155

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha